Thursday, May 12, 2011

F.R.I.E.N.D.S


assalamualaikum sume..

Dah lama tak update..i agak bz..ceh2,,mengalahkan menteri plak kan..so hari ni nak cite sikit pasal kawan-kawan..nak start dari mana ek?? ok kita mula dari awal..masa kecik-kecik aku ni agak nakal dan mmg SUPER NAKAL kata umi la..yang paling aku suka ialah gigit dan tarik rambut orang, lagi2 kalau budak rambut panjang pastu ikat cun-cun..nakal x nakal x aku..hehehe..aku ada la kawan perempuan 2 orang, nama dorang dah lupa y aku ingat aku panggil angah dan kila..time tu aku dalam umo 4 atau 5 tahun rasanya..kenakalan kami penah menyebabkan aku disebat dgn TALI PINGGANG oleh umi kesayanganku..sebabnya?? kami ke sungai..dah la sungai tu FEMES dgn BUAYA..hahaha..bila ingt balik aku rs 'WAH HEBAT TUL KAMI' hahaha.. ok aku masuk tadika aku kawan baik dengan AKHBAR DAN AYUB. dorang la penyelamat aku yang selalu dibuli dan sampai je kat tadika aku mula la nak MELALAK nak ikut abah aku balik..dorang yang selalu ajak aku main-main..huhuhu..tapi semua kawan-kawan masa aku kecik dulu dah lama xbhubung sebab dah pindah rumah..

Masuk sekolah rendah ada beberapa kawan-kawan yang agak sekepala dengan kenakalan yang sama. dan kami ada group yang agak FEMES di sekolah. STUDENT BUDDIES tu la nama group kami..rindu mereka..kami jugak bpisah bila melangkah ke sekolah menengah..masih bhubung tapi agak jarang.

Dunia remaja aku btambah ceria bila berada disekolah menengah..mcm2 ragam kawan-kawan yang aku jumpa..bila dah besar kalu gaduh xmacam budak2 dah..kalo masa kecik, gaduh lepas 5minit dah boleh main sama dah..tp kalo besar sikit mula membawak ke beberapa hari..tapi masa tu la kita dapat kenal ape yang kawan kita xsuka..

Bila melanjutkan pgajian ke ipt..aku mula mcari kawan yang perangai sama macam kawan2 dizaman sekolah menengah..tp xjumpa..yang aku jumpa seorang kawan yang sangat berdikari, penuh komitmen, nakal dia xyah cakap la..hehehe.. NORSYAMIMI FARHANA..awk memang buat saya senang, selamat dan gembira..kemudian aku jumpa kawan membangkitkan lagi semangat persaingan nak belajar..tapi aku still xboleh kalahkan dia..CHE NOR AZALINA dan NUR FATIHAH..dan satu2nya kawan lelaki yang amat sporting dan sanggup lalu depan rumah time nak gi solat subuh dan menjerit ' weh pateng..bangun2 subuh dah ni' xpun dia mjerit suh bangun sahur..itu la AHMAD SYAFIQ..hahaha..

Bila abis diploma, aku sambung belajar lagi..tapi mereka tidak..dan aku mula mencari kawan2 yang sama seperti zaman diploma..agak susah mcari kawan yang sebenar..kawan sanggup susah senang dgn kita..tp akhrnya aku jumpa juga..alhamdulillah.. Buat kawan-kawanku sekalian..aku sangat sayangkan kamu semua..kamu lah yamg menceriakan hari2 saya dan saya bsyukur ada kamu dalam hidup saya..



>>>GAMBAR KWN2 MASA KECIK2 DAN SEKOLAH RENDAH XDPT NK UPLOAD..HRP MAAF....



ni geng masa sekolah menengah..cikgu pun join jd geng kami..hehehe

5 ibnu khaldun tetap dihati..syg kamo..

first friend i meet at ptpl kb..n she's my goofy best fren.. NOR SYAMIMI FARHANA

students y bdedikasi.. CHE NOR AZALINA

always wit me when i in blurr..NUR FATIHAH..

get fight with him make me fun..AHMAD SYAFIQ

spent time with diploma friend..

MANGALESHWARI..kawan semasa buat degree..

gengs at MSU..TERBAIK...




p/s: itu la kawan-kawan terbaik saYA..



1 comment:

  1. patutla aku dengar citer ada org tu gigit pipi aku masa kecik mesti sebab aku comel dan kiut kannnnnnn!

    ReplyDelete